zondag 28 april 2013

Goedemorgen,
Het is zondagmorgen, ik heb vakantie, én de zon schijnt....
Wat wil ik nog meer???
Had nu even de tijd om weer iets op mijn blog te zetten, heb het ook best druk gehad,
met werken, en dingetjes waar iedere vrouw het druk mee heeft op haar manier...en oja,
ook heb ik nog een workshop gegeven bij Hobbywinkel Mimosa, waar we een poezie album hebben gemaakt.
Zodra ik daar wat meer foto's van heb, zal ik ze hier laten zien...
Afgelopen woensdag was het weer onze freubelavond, en was Joke aan de beurt..
Ze had voor ons een ronde kaart bedacht, met tags...zo leuk!!!


Iedereen koos een andere kleur karton, en het dessinpapier komt van de Action, van het nieuwe
vintageblokje.
Ik heb in principe alles uit het blokje gebruikt, op een paar dingetjes na,zoals het houten vlindertje en de houten vogeltjes(xenos) en de lintjes kwamen uit de verzameling van Joke..
We hebben weer veel plezier gehad die avond!
Ik wou vandaag, als de zon me niet naar buiten lokt, de kaart afmaken die Annelies 2 weken terug voor ons 
heeft bedacht, afmaken, want het is zó zonde dat die nog steeds op mijn bureau ligt te wachten...
Moet nog wat laatste accentjes bedenken, maar dat komt vast wel goed, want ik heb al even gekeken op de 
Kaartjes Inspiratie Challenges blog, en de creaties die team Roze weer hebben gemaakt....Petje af, dames!!!
Ideetjes genoeg!!!!
Ik wens iedereen een fijne zondag!





2 opmerkingen:

  1. Was leuk hè? Geniet van je zondag. Wij liggen hier aan het strand....buitenshuis en in huis. ggggrrrrrr.....
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er weer super uit Annet, dat zal wel weer heel gezellig zijn geweest, ik vind het prachtig wat ik hier zie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen