woensdag 10 april 2013

1e Blogbericht



Hallo allemaal,

Het is een feit! Mijn blog is klaar..... Nu kan ik ook mijn creaties plaatsen en meedoen aan leuke Candy's en Challenges. Ook ben ik sinds deze week ingelijfd bij het designteam van Kaartjes-Inspiratie Challenge Blog.
Ik mag voor team groen leuke creaties bedenken en uitvoeren..

Hier enkele voorbeelden van wat ik allemaal in mijn "houkje"freubel...

Dit boekje heb ik gemaakt voor onze zoon zijn verjaardag.
En dit is de binnenkant...
( Dit doosje heb ik gekocht bij de Action)


Verjaardagskaart met Magnolia, gemaakt voor een lieve vriendin.


Ook het hergebruiken van (zelf)gehaakte kleedjes is heel erg leuk!
Tadaaaaa!


En natuurlijk het versieren van alles wat je maar kunt versieren, zoals een tissuedoos...

Nu hebben jullie een kleine impressie van wat ik in mijn mars heb...










2 opmerkingen:

  1. Hoi Annet,
    Cool...... eindelijk is het ons gelukt!
    Mooie opening. Ben benieuwd naar je 1e creatie.

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annet, welkom in blogkaartenland, helemaal leuk dat je volger bij me bent geworden, natuurlijk ben ik dat ook bij jou, gezellig. En dan ook meteen al in een designteam, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen